EVERLASTING LOVE

EVERLASTING LOVE

Saturday, May 29, 2010


see this picas above ?? haha that is my BOOBOO .. haha myra pny kwn baru .. CUTE TAK ^^
huhu :) his a nice guy .. full of CRAP .. ade ke diek MAKAN NASI DGN MENTOS ?? haha WEIRD dekni ..?? haha i wan to try ! yesh i must try ! well next month he wan to blanja me go UNIVERSAL STUDIO ~ FUN or wat ?! haha he wan to treat me u noe .. kn mahal .. hmm -_-"
bt myra ikot aje lah .. org nk blanje kn .. hehe syg kaw DENGS ~ hhmmm well i jus came from my aunts hs .. i ate a lot ! perot boncet .. and now nga tggu nk YAK YAK ajer .. :) hahahah
just now i was posting FINDING TRUE FRIEND at my fb .. many respond .. one of them is ELLY ! yeah :) haha i wan to find friend tats noe my feeling .. a real good fren .. wish i had one ! a fren tat thinks bout other ppl feeling .. care fr each other .. hmm :( where is my true fren ?! SODEYYH ! hmm SAPE NK JADI KWN MYRA ? kwn yng tk bustard kwn ? hmm still finding -_-"

No comments:

Post a Comment